فرمانده انتظامی استان یزد، از برگزاری دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در استان خبرداد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در قالب یک رویداد رقابتی مهارت محور به صورت چهار مرحله ای: شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات برای کارکنان وظیفه ماهر سازمان‌های نیرو‌های مسلح، با هماهنگی و راهبری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، توسط سازمان‌های نیرو‌های مسلح و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای وجمعیت هلال احمربرگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری مرحله انتخابی شهرستانی این دوره از مسابقات از اول تا دهم مرداد و برگزاری مسابقه مرحله استانی سازمان‌های سپاه و فراجا؛ بخش انتخابی، افتتاحیه، اردوی آمادگی و مسابقه استانی از ۱۳ مرداد تا ۱۸ مرداد است.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات در دوبخش انجام خواهد شد افزود: انتخاب نفر برتر در هر رشته مهارت در هر استان به طریق خبرگی وبرگزاری مسابقه علمی و عملی بین ۳ نفر انتخابی و معرفی نفر برتر به مرحله سازمانی از بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: مسابقات مرحله سازمانی به صورت صد درصد عملی، پروژه واحد و دربازه زمانی حداکثر ۳ روزه در فرماندهی انتظامی استان‌های منتخب، با مشارکت کارشناسان داور معرفی شده از سوی دستگاه‌های همکار و ناظران سازمانی برگزارمی شود.

سردار بهدانی فرد در خاتمه تصریح کرد: به منظور قدردانی از فرماندهان و مسئولان مهارت آموزی یگان‌هایی که تلاش شایسته‌ای در شناسایی، انتخاب و هدایت کارکنان وظیفه مهارت دیده داشته و نفرات معرفی شده از سوی آنان در مراحل سازمانی و کشوری حائز رتبه اول تا سوم را کسب کنند جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهدشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار