دختران ووشوکار قمی با کسب ۲مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان و رده‌های سنی دختران، که از ۲۹ تیرماه در آکادمی ملی ووشوی کشور آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر خود به کار خود پایان داد.

در این پیکار‌ها که بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده از ۳۱ استان کشور در دو بخش جوانان و گروه‌های سنی حضور داشتند، دختران ووشوکار قمی با ۱۰ شرکت کننده و هدایت و مربیگری بتول السادات رفیعی‌پور و معصومه شفایی در بخش تالو و فاطمه سلیمانی در بخش ساندا با حریفان خود به رقابت پرداختند.

 کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در بخش تالو و یک مدال نقره در بخش ساندا حاصل نتایج درخشان دختران ووشکار قمی در سه رده‌ نونهالان، نوجوانان و جوانان بود.

در بخش تالوی نوجوانان، تارا همافر در فرم‌های دائوشو و گوئن شو مقام اول را کسب کرد و صاحب دو مدال طلای کشوری شد و نازنین زهرا ذاکری و نیایش قمری در فرم دئولین مقام دوم و بهار طلوعی و ثنا ایلکی مقام سوم را کسب کردند و به ترتیب صاحب دو مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

همچنین در بخش ساندای مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم جوانان در وزن ۵۲- کیلوگرم غزل ایوبی با کسب مقام دوم به مدال نقره دست یافت. 

شایان ذکر است در  ۱۰ سال گذشته این اولین باری است که دختران تالوکار قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های سنی به مدال دست پیدا می‌کنند.

هفت نشان رنگارنگ حاصل تلاش دختران ووشوکار قمی

هفت نشان رنگارنگ حاصل تلاش دختران ووشوکار قمی

هفت نشان رنگارنگ حاصل تلاش دختران ووشوکار قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار