در راستای تکمیل ناوگان هلال احمر ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی با همکاری‌های دولت سیزدهم بدون احتساب هزینه‌های گمرکی به این نهاد اضافه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان در مراسم رونمایی از خودرو‌های امداد و نجات این نهاد در استان اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته ٢٢ خودروی شاسی‌بلند مرتبط با عملیات امداد و نجات به ناوگان هلال‌احمر استان اصفهان اضافه شد گفت: امروز هم برای تکمیل ناوگان هلال‌احمر ۱۸ دستگاه آمبولانس امدادی با همکاری‌های دولت سیزدهم بدون احتساب هزینه‌های گمرکی به این نهاد اضافه شد.

بمانعلی یوسفی کجانی افزود: خودرو‌های نجات و آمبولانس‌های تأمین شده به شعب مختلف و پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای هلال‌احمر در سراسر استان اختصاص می‌یابد.


وی عنوان کرد: با احتساب خودرو‌های اضافه شده امروز، تعداد آمبولانس‌ها و خودرو‌های نجات هلال‌احمر در استان در مجموع ۸۰ دستگاه رسید.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان بیان کرد: ۳۳ شعبه هلال‌احمر، ۴۰۰ خانه هلال‌احمر و ۴۵ پایگاه امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای، کوهستانی، ساحلی و کویری در استان اصفهان فعال است که خودرو‌های امدادی جدید نیز پس از پلاک‌گذاری و تجهیزشدن به وسایل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌ها شروع به فعالیت خواهند کرد.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اصفهان ۴۵ پایگاه امدادی به تناسب صعب العبور بودن، دسترسی به جاده‌های مواصلاتی و آمار حوادثی یک سال گذشته، این خودرو‌ها تخصیص پیدا کرد تا بتوانیم سریع‌تر و با کیفیت بهتری به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار