شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام مشکل آب روستای برون قشلاق استان زنجان را تشریح کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

حدود یک ماهی است که آب آشامیدنی روستای برون قشلاق از توابع شهرستان ماه نشان استان زنجان دچار مشکلاتی شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما این آب ناسالم و دارای شوری بسیاری است که منجر به خرابی وسایل گرمایشی و سرمایشی شده و همچنین سلامت اهالی روستا را تهدید می‌کند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام اقدام به شرح کامل وضعیت آب روستای برون قشلاق کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید و همچنین از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و وقت بخیر؛ رفع مشکل آب آشامیدنی روستای برون قشلاق، نیازمند همت جدی و توجه مسئولان محترم و متولیان امر شهرستان ماه نشان می‌باشد. بی شک تامین آب شرب یکی از وظایف ذاتی آب و فاضلاب هر شهری می‌باشد. یکی از  نیاز‌های اولیه هر شهروند، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی می‌باشد. قریب به یک ماه است که آب شرب و لوله کشی روستای برون قشلاق با مشکل جدی و قطعی همراه است. چند سالی است که آب و فاضلاب شهرستان با همکاری و مشارکت مالی روستاییان به صورت خودیاری اقدام به آب رسانی به روستا  نموده، اما این آب ناسالم  است و با ۱۰۰ درصد غلظت شوری  است. آب موجود نه تنها برای آشامیدن بلکه برای استحمام و شستن دست و صورت نیز مناسب نیست.

اهالی ضمن اعلام این موضوع، عنوان می‌کنند که رفته رفته بیماری‌های پوستی نیز گسترش پیدا کرده است. حتی لوله‌ها و وسایل گرمایشی و سرمایش از شدت غلظت شوری دچار پوسیدگی شده اند. سخن اساسی این است، چرا متولیان امر شهرستان نسبت به اصلاح و یا جایگزینی چاه موجود و یا آب رسانی از سد‌های موجود در شهرستان اقدام نمی‌کنند؛ لذا برطرف کردن مشکل آب شرب روستای برونقشلاق، همت و توجه جدی مسئولان شهرستان ماه نشان را می‌طلبد. از فرماندار محترم و رئیس محترم آب و فاضلاب شهرستان اقدام عاجل را خواستاریم. پیشاپیش از حسن توجه کمال امتنان را داریم.

از طرف جمعی از اهالی روستای برون قشلاق از توابع شهرستان ماهنشان استان زنجان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار