در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، شش هزار دانش‌آموز، آموزش‌های ایمن و بهینه گاز را در قالب برنامه‌های شاد و مفرح از کارشناسان شرکت گاز چهارمحال و بختیاری دریافت کردند.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌ و بختیاری گفت: دانش‌آموزان با دریافت آموزش‌های لازم در خصوص بهینه‌سازی مصرف گاز به‌عنوان سفیران شرکت در خانواده‌ها هستند.

وی با اشاره به تأثیرات مثبت آموزش و ارتقای سطح آگاهی مردم با اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه، افزود: توجه به برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در امر بهینه‌سازی مصرف گاز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.


بیشتر بخوانید


سلیمیان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های آموزشی، هزینه‌کرد محسوب نمی‌شود؛ بلکه یک نوع سرمایه‌گذاری است، اضافه کرد: اجرای طرح همیار گاز یکی از برنامه‌های فرهنگی این شرکت بوده که تا کنون ۸۶ هزار دانش‌آموز استان را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه طرح همیار گاز با پیشنهاد روابط‌عمومی شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری در سال ۱۳۸۵ کلید خورد، ادامه داد: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تعداد شش هزار دانش‌آموز، آموزش‌های ایمن و بهینه گاز را در قالب برنامه‌های شاد و مفرح از کارشناسان شرکت گاز استان دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار