مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از واگذاری ۲۷ هکتار زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با اشاره به جذب ۵۴ متقاضی سرمایه گذار در استان، گفت: برای این تعداد از متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان ۲۷ هکتار زمین واگذار شده است.

صفاری افزود: قزوین در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی طی چهار ماه نخست امسال موفق به جذب این تعداد متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان شده است.

وی با بیان این مطلب که جذب سرمایه گذار بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری، به ویژه در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر با احداث نیروگاه‌های خورشیدی است، گفت: میزان سرمایه گذاری‌های جدید امسال ۲۰ هزار میلیارد ریال است و با راه اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و ۱۰۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به نوع فعالیت این واحد‌های صنعتی، عنوان کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه برق و الکترونیک، غذایی و دارویی بوده است.

وی در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین‌های واگذار شده، یادآورشد: شهرک‌های صنعتی انرژی خورشیدی، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را در زمینه متقاضی سرمایه گذاری داشتند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از قزوین به عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی یاد کرد و افزود: زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری با توسعه شهرک‌های صنعتی و سرمایه گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های تولیدی در این استان وجود دارد، به گونه‌ای که تا پایان سال به میزان ۹۰ هکتار زمین در قالب جذب بیش از سرمایه گذاران متقاضی از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار