مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: حدود ۲۰میلیون تردد خودرویی طی تیرماه سال جاری در راه‌های این استان توسط دوربین‌ها به ثبت رسید.

زندی فر گفت: این تعداد تردد خودرویی توسط ۵۵ دستگاه دوربین ثبت تردد مرکز مدیریت راه ها در محورهای مواصلاتی استان البرز ثبت شده است .

وی افزود: در این مدت ۹ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۳۷ خودرو وارد استان البرز شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۷ درصد افزایش نشان می دهد.

زندی فر بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۹۷۶ خودرو از استان خارج شده که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۳.۸ درصد کاهش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: بر مبنای این اطلاعات، میزان تردد بین استانی در محورهای استان البرز نسبت به سال گذشته ۱.۷ درصد بیشتر بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران – کرج با متوسط تردد ساعتی ۶ هزارو۳۶۶ خودرو ، پرترددترین محور استان بود، افزود: عمده مقصدهای سفر ساکنان البرز به تهران ، قزوین ، گیلان ، مازندران ، زنجان و استان مرکزی بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ۷۵.۷ کیلومتر در ساعت بوده است که ۳.۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.