در ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور، ۲۶۲ واحد مسکونی و۹۳ طرح اشتغال زایی مددجویان استان کرمان از جیرفت به بهره برداری رسید. 

علی اکبر دستجردی، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور ۳۰ واحد مسکونی در جیرفت با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان که ۳ میلیارد تومان آن بلاعوض و باقی آن تسهیلات بانکی است در جیرفت تحویل مددجویان شد.


وی افزود: همچنین ۹۳ از طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی جیرفت نیز همزمان باسراسر کشور بهره برداری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان همچنین از توزیع ۳۱۹ دستگاه اسپیلت با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان که ۵۰ درصد آن از سوی مددجویان و مابقی مبلغ به همت بهزیستی و با کمک خیران تامین شده است به افراد زیر پوشش در جیرفت خبر داد و گفت در مجموع و در استان کرمان ۴هزار اسپلیت به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید با اعتباری بالغ بر ۷۸میلیاردتومان واگذار شده است.


وی بیان داشت: در مجموع و در استان کرمان بیش از ۵هزارو۶۰۰ طرح اشتغال زایی برای جامعه هدف طی امسال به بهره برداری رسید.

احمد بلند نظر، فرماندار جیرفت هم از اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به بهزیستی جیرفت خبر داد و گفت: توجه به مناسب سازی اماکن اداری و شهری، برای استفاده معلولان از اولویت‌های کاری دستگاه‌هامی باشد که شهرستان جیرفت در این زمینه پیشرفت‌های خوبی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.