تیم مازندران در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان و رده‌های سنی بانوان نایب قهرمان شد.

در مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی (نونهالان و نوجوانان) بانوان که در آکادمی فدراسیون ووشو با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان برگزار شد تیم ووشو مازندران در بخش ساندا قهرمان و مجموع تالو و ساندا نایب قهرمان شد. 

در ساندا مریم نائیجی در وزن ۴۸- کیلوگرم، یکتا ادیبی در وزن ۵۲- کیلوگرم و ساغر حسین زاده در وزن ۵۶- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند تا از ۴ وزن ساندا ۳ طلا نصیب سانداکاران مازنی شود.

فاطمه زهرا مالامیری، غزل ایوبی و دینا کردامیری ساندا کاران مازندرانی نیز از سایر استان‌ها شرکت کردند که به ترتیب موفق به کسب مدال نقره، نقره و برنز شدند.

در بخش تالو جوانان نوا معینی فرد موفق شد در فرم چانگ چوان مدال نقره و در فرم چیانگ شو مدال طلا کسب کند.

در بخش تالو نوجوانان آیسان غرایاق زندی در فرم‌های جین شو و چیانگ شو موفق به کسب دو مدال نقره و صبا رامیان نیز در فرم‌های نن گوئن و نن دائو توانست دو مدال نقره کسب کند.

مائده تلیکانی، ترنم بائوج و یلدا کاظم پور نیز از سایر استان‌ها شرکت کردند که به ترتیب موفق به کسب دو مدال نقره و برنز، دو مدال طلا و برنز و یک مدال طلا شوند.

در بخش تالو نونهالان فاطمه اسدی در فرم جین شو موفق به کسب مدال نقره شد.

فاطمه مرتضی قلی نیز از سایر استان‌ها شرکت کرد و مدال نقره کسب کرد.

در پایان مسابقات تیم ساندا استان مازندران موفق شد با کسب ۳ مدال طلا عنوان قهرمانی و در مجموع تالو و ساندا با ۴ مدال طلا و ۶ مدال نقره عنوان دومی این مسابقات را کسب کرد.

عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را تیم اصفهان با کسب ۱۰ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز از آن خود کرد و البرز تیز با ۴ طلا و ۲ نقره در جایگاه سوم قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار