سپاهان به فینال لیگ یک کُشتی فرنگی راه یافت.

 تیم کشتی فرنگی سپاهان امروز به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با شکست دادن این تیم راهی دیدار نهایی (فینال) مقابل تیم کُشتی شهید طهرانی مقدم شد.

 تیم کشتی فرنگی سپاهان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ یک کشتی فرنگی، امروز چهارشنبه در کمپ بین‌المللی صفائیه فولاد مبارکه به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و با نتیجه ۶ بر چهار تیم سیرجانی را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی نیز تیم هوا فضای شهید طهرانی مقدم از سد هیات کشتی فارس گذشت.

دوبنده پوشان سپاهانی که مرحله مقدماتی در سخت‌ترین گروه مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور داشتند، توانستند در مرحله گروهی این دوره از رقابت‌ها در مجموع دور‌های رفت و برگشت بعنوان صدرنشین گروه سی (C)، مسابقات را به پایان برسانند.

تیم کشتی فرنگی سپاهان در این رقابت‌ها با ترکیب ۸۰ درصد بومی پا به صحنه گذاشت و کشتی‌گیران تیم اصفهانی پس از شگفتی‌سازی در دور مقدماتی و با شکست مقتدرانه همه حریفانشان بعنوان صدرنشین بلامنازع گروه صعود کردند.

در پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعدی صعود کردند و به ۲ گروه چهار تیمی تقسیم شدند و تیم سپاهان اصفهان در آن مرحله در گروه اول با تیم‌های هوا فضای شهید طهرانی مقدم، آلینوس اسلامشهر تهران و افلاک لرستان پیکار کرد و دوباره توانست با برد همه رقابت‌ها و بالاتر از هوا فضای شهید طهرانی مقدم تیم نخست گروه خود شود.

تیم هیات کشتی فارس نیز در مرحله دوم این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های بازند معدن دزفول، گل گهر سیرجان و مقاومت البرز همگروه شد و در نهایت با توجه به آنکه از هر گروه ۲ تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کردند، هیات کشتی فارس و گل گهر سیرجان به مرحله نیمه پایانی راه یافتند.

در نهایت تیم‌های کشتی سپاهان اصفهان و هیات کشتی فارس بعنوان تیم‌های اول و تیم‌های هوا فضا تهران و گل گهر سیرجان بعنوان تیم‌های دوم به مرحله نهایی پیکار‌های کشتی فرنگی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور راه یافتند.

با توجه به برد شاگردان رسول جزینی در مصاف با گل‌گهر سیرجان، تیم کشتی سپاهان عصر امروز در کمپ بین‌المللی صفائیه فولاد مبارکه در فینال باید مقابل هوا فضای شهید طهرانی مقدم به میدان برود.

رقابت‌های کشتی فرنگی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با شرکت ۱۴ تیم در چهار گروه از خرداد امسال آغاز شد.

تیم کشتی فرنگی سپاهان، قهرمانی لیگ دسته یک کشتی‌فرنگی کشور در سال ۱۴۰۱ را در کارنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.