فرصت ارسال اثر به سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه داستانی کودک و نوجوان اصفهان تا دهم مرداد ماه تمدید شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را از طریق Isfahanfarhang.ir/farakhanfilm، بر اساس آئین نامه ارسال کنند.


میثم بکتاشیان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم طرح‌ها و ایده‌های هنرمندان اصفهانی را در حوزه تولید فیلم کوتاه کودک و نوجوان داشته باشیم، افزود: با همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر در بودجه‌بندی ۱۴۰۳ که در اواخر سال ۱۴۰۲ به اجرا رسید، توانستیم ردیف تولید فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند را در بودجه پایدار کنیم.


وی با اشاره به اینکه در این دوره دو رویکرد «برای کودک و نوجوان» و «درباره کودک و نوجوان» را داریم، گفت:زمانی که صحبت از کودک و نوجوان می‌شود موضوع فیلم به گونه‌ای است که در آن کودک نقش دارد، اما موضوع و پیام فیلم برای بزرگ‌ترها، والدین و همه کسانی است که با موضوع کودک و نوجوان در ارتباط هستند.


بکتاشیان ادامه داد:در تلاش هستیم ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه فرآیند انعقاد قرارداد‌های تولید فیلم را داشته باشیم تا هنرمندان اصفهانی از ۲۵ مرداد وارد فرآیند تولید شوند و پایان شهریور فیلم‌ها به بنیاد فارابی فرستاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.