نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان همدان روز جمعه به میزبانی این نمایشگاه برگزار می‌شود و تا کنون ۴۰ نفر نام نویسی کرده‌اند.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: این مسابقات در ۲ کلاس حرفه‌ای و همگانی برگزار می‌شود و به نوعی مسابقات قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری محسوب می‌شود.

مصطفی مرادی گفت: در این مسابقات رانندگان خودروهایی، با ظرفیت کمتر از یک هزار و ۵۰۰ سی سی، بیشتر از یک هزار و ۵۰۰ سی سی و رده آزاد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او با اشاره به حمایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان از برگزاری اینچنین رقابت‌هایی، گفت: نخستین راند مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان واقع در میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان برگزار می‌شود.

 مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: همزمان با این رقابت‌ها همایش خودرو‌های تیونینگ (تنظیم برای رسیدن به بهترین عملکرد) شده نیز در غرفه‌های نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می‌شود.

مرادی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند روز جمعه با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از غرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار