ویژه‌برنامه «المپیک ۲۰۲۴» و «دهکده المپیک» مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس از شبکه سه سیما و ورزش پخش می کند.

حسین زکایی تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس»، گفت: ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۴ پاریس با دکور اختصاصی با اجرای پیمان اسدیان و شهاب قاسمی، از روز چهارشنبه ۳ مرداد ماه، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

وی همچنین افزود: این ویژه برنامه به طور متوسط در شبانه روز ۱۷ ساعت را به خود اختصاص می‌دهد که از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

زکایی اضافه کرد: علاوه بر پخش زنده مسابقات، هر شب حوالی ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ویژه برنامه تحلیل مسابقات هم پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده این برنامه گفت: مراسم افتتاحیه المپیک جمعه ۵ مرداد ماه ساعت ۲۱ به وقت ایران خواهد بود، شبکه سه نیز از روز چهارشنبه ۳ مرداد اولین برنامه المپیکی خود را در ساعت ۱۵ با حضور ورزشکاران ایرانی پخش می‌کند.

وی افزود: گزارشگران و کارشناسان رشته‌های مختلف از میهمانان برنامه هستند و سعی شده آیتم‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و اجتماعی پخش شود تا مخاطبان به فراخور موضوعات مختلف با ورزشکاران و جنبه‌های گوناگون بازی‌ها آشنا شوند.

ویژه برنامه «دهکده المپیک» که از جمعه پنجم مرداد ماه همزمان با برگزاری افتتاحیه رقابت های المپیک آغاز می شود به پوشش زنده رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد پرداخت.
از ابتدای رقابت ها هر روز ساعت ۹ صبح تا ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز بعد پوشش زنده رقابت های نمایندگان ایران در المپیک و سایر تقابل های جذاب المپیک پاریس در دستور کار «دهکده المپیک» شبکه ورزش  قراردارد.

ویژه برنامه «دهکده المپیک» در یک استودیو ویژه خبر، آخرین اخبار و حواشی المپیک را در طول روز با بینندگان این ویژه برنامه در میان خواهد گذاشت.«دهکده المپیک» با حداکثر استفاده از ظرفیت مجریان شبکه ورزش در طول برگزاری بازی ها به روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

اجرای این بخش ها برعهده مهدی توتونچی، رسول مجیدی، محمدرضا یکتا مرام، پژمان نجات پور، محمدرضا علیپور و محمد میر خواهد بود.این برنامه هرشب هم پس از پایان رقابت ها از ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

پوشش مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس

ویژه برنامه «دهکده المپیک» با ۱۸ ساعت پوشش زنده و تحلیلی المپیک در طول برگزاری این آوردگاه یک رکورد از خود به جا خواهد گذاشت.۶۰ گزارشگر تخصصی در این ویژه برنامه رشته های حاضر در المپیک پاریس و  رویدادهایی المپیک را در طول برگزاری مسابقات را به صورت زنده گزارش می کنند.

حضور کارشناس مجری ورزش بانوان با توجه به ۱۱ ورزشکار بانو در کاروان ایران و خبرنگاران اعزامی به پاریس این امکان را ایجاد می کند تا در ویژه برنامه «دهکده المپیک» ارتباطات دست اول و تصاویر اختصاصی از محل برگزاری بازی ها پخش شود.

در بخش تحلیلی برنامه «دهکده المپیک» شاهد حضور کارشناسان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود و به صورت دقیق و تحلیلی مسیر کسب مدال نمایندگان ایران در المپیک پاریس و سایر رشته های جذاب بررسی خواهد شد.

حمایت ویژه از مردم مظلوم غزه و پرداخت به اعتراضات جهانی نسبت به حضور اسرایییل در المپیک یک رویکرد ثابت در این ویژه برنامه المپیکی خواهد بود.پخش گزارش مستندهای جذاب از نمایندگان ایران در المپیک پاریس از بخش های جذاب برنامه «دهکده المپیک» شبکه ورزش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار