مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با استفاده از ظرفیت ها و توان داخلی شرکت در بازسازی و نوسازی کاروان های اردوگاهی شتاب بخشی شود

حمید رضا گلپایگانی گفت: آنچه در جهت رفاه و آسایش همکاران اقماری و عملیاتی در موقعیت استقرار دکل های حفاری است، اولویت نخست کارها تلقی می گردد. 

وی با اشاره به شرایط دشوار اقلیمی و گرمای طاقت فرسای امسال و اینکه کار حفاری به لحاظ ماهیت آن وقفه ندارد، اظهار کرد: ایجاد شرایط مناسب در کاروان ها و محل استراحت همکاران موجب آرامش و رضایتمندی آنان خواهد بود.

گلپایگانی گفت: با توجه به اهمیت تعمیرات و نوسازی و تجهیز کاروان ها، اعم از کاروان های اقامتی، سالن غذاخوری، آشپرخانه و سرویس های عمومی، برای سرعت بخشیدن در بازسازی ، موافقت می شود تا بخشی از کار برون سپاری و به پیمانکاران واجد شرایط واگذار و در عین حال در تامین کالا و مواد دقت و اقلام با کیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

 داریوش عبدی رئیس مهندسی راه و ساختمان شرکت با اشاره به امکانات سازمان و تلاش جمعی همکاران در اداره تعمیرات ساختمان و پیمانکاران طرف قرارداد در جهت تعمیرات جزیی و کلی به موقع کاروان ها ، گفت: در دوسال اخیر شاهد تشریک مساعی و همت مضاعف همکاران در زمینه رفع به موقع اشکالات فنی و تامین نیازهای کاروان ها بودیم که در سال جاری نیز این امر با جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی افزود: به طور قطع با برون سپاری بخشی از کار بازسازی کاروان ها شاهد انجام کلیه مراحل تعمیرات و نوسازی خواهیم بود و روز آمدی و کیفیت بخشی به کاروان های اردوگاهی و سرچاهی علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای همکاران اقماری از نظر شرکت های کارفرمایی نیز با اهمیت خواهد بود.

 عوضعلی کاظمی رئیس اداره تعمیرات ساختمان شرکت با بیان اینکه این اداره وظیفه تعمیر ساختمان ها ، اماکن و فضای اداری ، کارگاه ها و منازل سازمانی، مجمتع های خدماتی و رفاهی ، ورزشی و تاسیسات زیر بنایی شرکت را برعهده دارد، گفت: علاوه بر این یکی دیگر از مسئولیت های این اداره ، تعمیرات و بازسازی کاروان های اردوگاه ها و دستگاه های حفاری است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به کوشش کارکنان ماهر و کارآمد این اداره تعداد ۲۸۵ دستگاه کاروان به صورت جزیی تعمیر شده و تعداد ۱۰ کاروان عمومی از جمله کاروان های آشپزخانه، سالن غذاخوری و سرویس بهداشتی نیز به صورت کامل بازسازی شده و تحویل دستگاه های حفاری گردید، افزود: از ابتدای امسال نیز تعداد ۷۵ کاروان تعمیر و بازسازی شده و پیش بینی می شود این تعداد تا پایان سال به ۳۰۰ دستگاه افزایش یابد.

کاظمی اظهار کرد: با توجه به برخورداری اداره تعمیرات ساختمان از کارگاه های جوشکاری، نجاری، برق، لوله کشی، نقاشی و رنگ آمیزی ، تهویه و واحد بنایی و گروه نظارت ساختمانی، تعمیرات کاروان ها بخشی توسط کارکنان و بخشی به صورت برون سپاری انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.