رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۶۷ کیلوگرم مخدر شیشه از دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در تهران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که دو تن از سوداگران مرگ اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و تحت رصد قرار گرفت و با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌شان در نهایت شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

باباپور با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی برای دستگیری متهمان، گفت: مجوز‌های لازم از سوی مقام قضائی دریافت شد و پس از آن مأموران با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۶۷ کیلوگرم مخدر شیشه که به شکل ماهرانه‌ای در چندین نقطه از مخفیگاه جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه دو متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار