نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم معرفی و توجه به مفاخر و مشاهیر استان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: شعار فرهنگی بودن استان کردستان همواره تکرار می‌شود، اما در زمینه معرفی و شناسایی مفاخر فرهنگی کار‌های جدی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: باید تلاش کنیم سفر‌ها و برنامه‌های شهرستانی مدیران داشته باشیم و این کار را از خودم شروع خواهم‌کرد و انتظار داریم مدیران نیز سفر‌های کاری صرفا فرهنگی داشته باشند.

وی بیان کرد: این ایام مصادف با عملیات مرصاد است که یکی از مهمترین فصل‌های تاریخی مملکت ما سال ۶۷ است و امیدواریم در این ایام به بازخوانی واقعیت‌های آن دوره پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز  گفت: فضای مجازی دارای آثار و پیامدهای مثبت و منفی زیادی است که اگر همه افراد و نهادهای مرتبط توجه ویژه‌ای داشته باشند این آسیب‌ها می‌تواند تا حدودی کاهش یاید.

علی اضغر دریایی تغییر سبک زندگی افراد جامعه، تخریب چهره‌های معروف و تاثیرگذار و به خطرافتادن حریم خصوصی‌افراد جامعه را از جمله آسیب‌های فضای مجازی اعلام کرد و گفت: پیشگیری و تبدیل این تهدیدها به فرصت نیازمند آگاهی و سواد رسانه‌ای والدین و افراد جامعه، گنجاندن آموزش فضای مجازی در کتب درسی و استفاده از تلویزیون و نشان دادن تهدیدها و فرصت ها در قالب، فیلم و انیمیشن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.