نماینده ولی فقیه در استان پنجم مرداد را یادآور رشادتهای رزمندگان در عملیاتهای رمضان، مرصاد و صنعتگران صنایع بزرگ استان در بمباران صنایع اراک دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در جلسه شورای فرهنگ عمومی پنجم مرداد را یادآور رشادت‌های رزمندگان و جانفشانی صنعتگران صنایع بزرگ استان در حماسه‌های سه گانه عملیات رمضان و مرصاد و بمباران صنایع اراک دانست.
او تلاش برای دفاع از گوهر عفاف و حجاب در جامعه و تقویت کانون خانواده و سبک زندگی عفیفانه را از مهمترین اولویت‌ها دانست و افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و تدوین برنامه‌های عملی و اجرایی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه و به خصوص نسل جوان گسترش داد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اجرای سیاست‌های جمعیتی و تلاش در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه جمعیت و فرزندآوری در کنار اجرای دقیق و سریع مشوق‌های قانون جوانی جمعیت برای بهبود‌های شاخص‌های جوانی جمعیت لازم و ضروری است.
امام جمعه اراک تشکیل و استقرار دولت جدید در روز‌های آینده را هم یادآور شد و خاطرنشان کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت ارزشمند خدمت به مردم و تلاش در راه خداست و مسئولین در هر جایگاهی از هر لحظه این فرصت برای خدمت به مردم و رشد و توسعه کشور تلاش کنند. 
استاندار مرکزی هم در این جلسه گفت: دولت سیزهم به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای داشت و در مدت زمان سه سال عمر دولت سیزدهم ۳۳ جلسه فرهنگ عمومی در استان تشکیل شد.

مخلص الائمه افزود: با توجه به پیچدگی‌های موجود در حوزه فرهنگ با استفاده از ظرفیت مشورتی نخبگان حوزه‌های مختلف فرهنگی مصوبات اجرایی متنوعی در شورای فرهنگ عمومی مصوب شده که برای توسعه فضای فرهنگی استان مؤثر بوده است.

برچسب ها: پنجم مرداد ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار