مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۲۳ هزار تقاضا برای ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در ۶ شهرستان استان به بانک‌های عامل معرفی شد

حسینی طباطبایی  در هفتاد و چهارمین جلسه شورای مسکن استان سمنان گفت: بر اساس آمار سامانه وزارت راه و شهرسازی، در حوزه راه و شهرسازی استان تاکنون ۲۳ و ۳۱۸ متقاضی جهت دریافت تسهیلات به‌بانک معرفی شدند که هشت هزار و ۱۷۳ متقاضی با بانک قرارداد تسهیلات نهضت ملی مسکن منعقد کردند.

وی با اشاره به ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت در استان سمنان، افزود: آمار ۲۳ هزار و ۳۱۸ متقاضی مربوط به مواردی است که متقاضیان در یک بانک رد درخواست شده‌اند و دوباره به بانک دیگری معرفی شدند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب تسهیلات حمایتی، خودمالکی و خودمالکی روستایی ارایه می‌شود، ادامه داد: در شهرستان سمنان سه هزار و ۵۵۰ متقاضی تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: در دامغان تاکنون هزار و ۷۲۲ متقاضی به‌بانک مسکن معرفی شده‌اند که ۲۳۹ مورد انعقاد قرارداد انجام شد و مجموع تسهیلات موردنیاز نهضت ملی مسکن در این شهرستان تا به امروز یک‌هزار و ۱۵۵ مورد رسیده که این آمار در آینده بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار