مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن، در گفتگویی تلفنی بحث و تبادل نظر کردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن، در گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

ولایتی در این تماس تلفنی ضمن تمجید از دستاورد‌های یمنی‌ها در مبارزه با صهیونیست‌ها گفت: در وهله اول تشکر و همبستگی خودمان را با ملت یمن ابراز می‌دارم و از اقدامات بزرگی که در یاری رسانی به مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام دادید تشکر می‌کنیم و اقدامات شما موجب شد که در کل جهان اسلام و همه ملت‌های مظلوم جهان همدلی و همبستگی با مردم یمن به وجود بیاید که در جهت منافع امت اسلامی و مردم فلسطین و یمن است. 

اقدامات شما باعث گردید که جایگاه گذشته یمن که ریشه عمیقی در تاریخ اسلام دارددیک بار دیگر احیا شود و مجاهدان و ملت بزرگ یمن نشان دادند که به ارزش‌های امت اسلامی و جهان اسلام وفادارند و در حمایت از فلسطین از توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند و تمام این ظرفیت‌های خود را با ایثار تمام در خدمت امت اسلامی به ویژه فلسطین گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار