رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان گفت: عملیات روکش آسفالت جاده بیچند به مهل آباد (تگ سهلو) آغاز شده است.

جاده بیچند به مهل آباد (تگ سهلو) که یکی از محور‌های روستایی پرتردد و مهم نهبندان است در گذشته دچار آسیب شده است و یکی از خواسته‌های اصلی مردم در دهگردشی‌های مسئولین و مخصوصا نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بود که از پارسال برای بهسازی و روکش این جاده رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی از سوی نماینده مردم با مسئولین امر برای این محور و سایر محور‌های روستایی شهرستان انجام شده و اکنون شاهد عملیاتی شدن این مطالبه مردم هستیم.

نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تشکر از پیگیری‌های فرماندار و مسئولین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این خصوص گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد پارسال با دستور وزیر راه و شهرسازی هزار تن قیر رایگان به شهرستان اختصاص داده شد که از این میزان تا کنون ۵۰۰ تن آن تخصیص یافته و اجرای طرح های راهسازی روستایی نهبندان و مخصوصا این محور از همین محل در حال انجام است. 

خیاط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان نیز گفت: آسفالت رگلاژی محدوده جاده تگ سهلو در حدود ۱۲ کیلومتر شروع شده و تاکنون بیش از ۶ کیلومتر آن انجام شده که تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


 یکی دیگر از مطالبات مردمی نیز بهسازی محور نهبندان به شوسف بود که خیاط همچنین با اشاره به پیگیری‌های نماینده مجلس در این خصوص، افزود: آسفالت این محور از محدوده روستای اسدآباد تا مسجد امام خمینی (ره) به گونه‌ای خراب بود که باید ابتدا آسفالت تراشی می شد که این عملیات در ۶ کیلومتر شروع شده و قیرپاشی و آسفالت آن در حال انجام است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید. 

خیاط ادامه داد: آسفالت حفاظتی و رگلاژی محور چاهداشی، رومه و میغان هم به طول ۱۵ و نیم کیلومتر همزمان با این ۲ طرح  در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهبندان عنوان کرد: طرح محور چاهداشی، میغان و رومه حدود ۸۵ درصد و طرح آسفالت نهبندان به مهل آباد حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.