مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ۵ مرکز طی یک ماه گذشته در استان کشف شده است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در پی گزارش‌های مردمی و با حکم قضایی، گروهی از مأموران نیروی انتظامی به همراه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق به محل‌های مورد نظر اعزام شدند که در جریان این بازرسی‌ها، مجموعا ۱۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از این ۵ مرکز کشف و ضبط شده است.

وی از تداوم نظارت‌ها برای کشف و جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز خبر داد و افزود: نظارت برمناطق مشکوک و پرمصرف برق به ویژه در ایام پیک بار تابستان به صورت مستمر و جدی ادامه خواهد داشت تا از هر گونه سوء استفاده احتمالی و فشار مضاعف بر شبکه و به خاطر انداختن تأمین برق پایدار برای مردم پیشگیری شود.

کیامهر تصریح کرد: مردم استان می‌توانند در صورت اطلاع از این مراکز، مراتب را از طریق تماس با شماره ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ به حراست و یا همکاران دفتر روابط عمومی به شماره ۳۱۱۰۴۲۷۷-۰۴۴ اطلاع داده و علاوه بر یاری رساندن به خادمان خود در صنعت برق جهت تأمین برق پایدار، پاداش معرفی مراکز استخراج غیرمجاز را به ازای هر دستگاه ماینر ۱ میلیون تا سقف ۲۵ میلیون تومان دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.