نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم توجه به عنصر جذابیت در شکل و محتوای برنامه‌های صداو سیمای استان به ویژه در موضوعات دینی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل عصر امروز در دیدار اعضای شورای معاونان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، آمادگی برای کمک به ارائه محتوای جذاب در مباحث دینی با همکاری حوزه علمیه استان را اعلام کرد.

وی همچنین تحلیل محتوای برنامه‌های صداو سیما را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، منتقدان و برنامه سازان به منظور ارتقای کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی را ضروری دانست.

وی موسیقی محلی را جزو شاخصه‌های فرهنگی خواند و با تاکید بر تبیین اهمیت حفظ فرهنگ قومی، توجه به موسیقی آذری را در شبکه سهند خواستار شد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات شبکه سهند گفت: واحد‌های بزرگ صنعتی و معدنی در استان بخشی از هزینه‌های خود را به صدا و سیمای استان اختصاص دهند که در این زمینه نشستی با حضور استاندار جدید آذربایجان شرقی ترتیب داده خواهد شد.

رضایی مدیرکل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم با تشریح تاریخچه و ظرفیت‌های فنی این مرکز تصریح کرد: با وجود امکانات فنی قابل توجه، تجهیزات فنی مرکز فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد و تلاش می‌شود با تامین اعتبارات لازم برای به روزرسانی تجهیزات اقدام شود.

در این دیدار معاونان صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی در سخنان جداگانه با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد حوزه مسئولیت خود، کمبود اعتبارات تخصیصی را مهمترین چالش پیش روی توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های خود عنوان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.