اگر در گرمای تابستان به دنبال مقصدی خنک هستید آبشار کرکبود را از دست ندهید آبشار کرکبود طالقان مقصدی چشم‌نواز برای علاقه‌مندان به طبیعت و دوستداران آرامش است.

اگر دلتان می‌خواهد برای ساعاتی از هیاهو و شلوغی شهر فاصله بگیرید بهتر است سری به آبشار کرکبود بزنید.کرکبود، آبشاری پرآب و پرخروش و مقصدی جذاب برای طبیعت‌دوستان است.آبشار کرکبود طالقان در هر چهار فصل سال جاری است.

در پایین دست این آبشار خروشان، حوضچه‌هایی زیبا به دست طبیعت ساخته شده که برای آب‌تنی مناسب‌اند.برای رسیدن به این آبشار باید از روستای زیبای کرکبود بگذرید که مسیری زیبا را در این راه نظاره‌گر خواهید بود.

علاوه بر تماشای درختان چندین ساله و سربه‌فلک‌کشیده کرکبود به همراه کوه‌های استوارش که مناظر بدیعی را به وجود آورده، می‌توانید به دیدن سد طالقان و دریاچه آن نیز بروید.دسترسی به این آبشار آسان است.

آبشار کرکبود یا آبشار کر در ۷۰۰ متری روستای خوش آب‌وهوای کرکبود طالقان قرار دارد؛ آبشاری آهکی،زیبا و دلنشین با بلندای ۵ متر که تلاقی آب و صخره است.

در پایین‌دست این آبشار زیبا، چشمه‌هایی به دست طبیعت ایجاد شده که فضایی مناسب در گرمای طاقت‌فرسای تابستان را برای گردشگران فراهم می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.