مدیرکل هواشناسی قم گفت: از امروز تا روز شنبه هفته آینده علاوه بر روند افزایشی دما، گردوخاک نیز همانند روز‌های گذشته، استان را دربرمی گیرد.

مهران حیدری گفت: امروز سه‌شنبه آسمان قم صاف، در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گردوخاک رخ خواهد داد که در اواخر وقت با افزایش ابر نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی قم با بیان این‌که برای فردا آسمان صاف و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، عنوان کرد: روز پنجشنبه آسمان صاف و غبارآلود خواهد بود و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

او ادامه داد: از امروز تا روز پنجشنبه سرعت وزش باد ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی پیش‌بینی می‌شود.

حیدری بیان کرد: روز جمعه آسمان صاف خواهد بود و در اواخر وقت افزایش ابر و در برخی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی قم بیان کرد: روز شنبه آسمان صاف و در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که در اواخر وقت با افزایش ابر همراه خواهد شد.

او ادامه داد: از امروز تا روز شنبه روند دما افزایشی خواهد بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی قم، کمینه و بیشینه دمای استان قم در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب دستجرد با ۲۴.۱ و جمکران با ۴۲.۸ گزارش شده است.

در استان قم ۱۰۹ ایستگاه هواشناسی شامل ۱۲ ایستگاه سینوپتیک خودکار و ۲ ایستگاه جاده‌ای، ۵۲ ایستگاه باران‌سنج خودکار، ۳۵ ایستگاه باران‌سنج سنتی و هشت ایستگاه سطح‌سنج که وضعیت سطح و دبی رودخانه‌ها را اندازه می‌گیرد، فعال است.

شهروندان برای کسب آخرین اطلاعات هواشناسی کشور می‌توانند با سامانه گویای هواگو با شماره تلفن ۱۳۴ تماس بگیرند و یا به تارنمای اداره کل هواشناسی استان قم به نشانی اینترنتی www.ghommet.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار