مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵۰ نفر از معلولان کهگیلویه و بویراحمد در آزمون ویژه معلولان سهمیه ۳ درصد شرکت کردند.

اسماعیل دامیار با بیان اینکه در سومین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردهای معلولین در یاسوج افتتاح شد، گفت: در این نمایشگاه تولیدات جامعه هدف بهزیستی در معرض عموم قرار گرفته است و کیفیت آثار به نمایش گذاشته نشان از توانمندی بالای این قشر دارد. 
 
دامیار گفت: ۵۳ هزار معلول را در سطح استان مورد حمایت مستمر و غیر مستمر قرار دارد. 
 
وی با بیان این که برای اولین‌بار آزمون ویژه معلولان سهمیه ۳ درصد برگزار شد در کشور برگزار شد، اضافه کرد: در سطح کشور حدود۱۲ هزار نفر متقاضی در این آزمون شرکت کردند که سهیمه استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۵۰ نفر بود و از این تعداد ۸۸ نفر بعد از طی فرایند قانونی جذب ادارات دولتی می‌شوند.
 
جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این برنامه‌ها گفت: در سه سال اخیر ۱۳ هزار نفر مستمری بگیر قبل از دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد، اکنون به ۲۶ هزار مستمری بگیر رسیده است، یعنی دو برابر افزایش پیدا کرد که این کار شایسته در دولت شهید رئیسی انجام گرفت.
 
هاشمی گفت: پرداخت حق پرستاری جامعه هدف بهزیستی به ۹ برابر افزایش یافته است. در آزمون استخدامی از قبل سهمیه ۳ درصد معلولان ۸۸ نفر جذب دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شده که تعداد آنها در کشور بیش از ۴ هزار نفر بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.