رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: ۵۳ سری جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

محمد پیرهادی امروز (دوم مرداد ماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جهیزیه‌ها در راستای تسهیل ازدواج به فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده که شامل چند قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون و اجاق گاز است.

وی خاطرنشان کرد: این کالا‌ها از محصولات داخلی و با قیمت دولتی خریداری شده و در مقایسه با قیمت‌های آزاد هزینه کمتری برای خرید آنها صرف شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۸۰ دوره آموزش‌های قبل از ازدواج، مشاوره و ... برگزار شده است.

پیرهادی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی فعالیت‌های گسترده‌ای را به منظور تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت پوشش انجام می‌دهد، افزود: ترویج ازدواج آسان در جامعه موجب می‌شود تا جوانان به شکل ساده‌تری زندگی مشترک خود را آغاز کرده و با مشکلات کمتری رو به رو باشند.

وی بیان کرد: در اسلام، محبوب‌ترین اقدام ازدواج آگاهانه و مساعدت مالی متمکنین در این زمینه بوده و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با نصب العین قرار دادن تاکیدات و سفارشات دین مبین اسلام و ائمه اطهار (ع) ترویج و کمک به سنت حسنه ازدواج را در دستور کار برنامه‌های خود قرار داده است.

 

برچسب ها: جهیزیه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار