معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تکمیل طرح مرکز آموزشی و درمانی شهید آیت الله ابراهیم رییسی به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمند دارد که مسئولان باید از محل مولدسازی به تامین این اعتبار اقدام کنند.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اسکلت بزرگترین طرح مرکز آموزشی و درمانی شهید آیت الله ابراهیم رییسی تا ۱۰ مرداد ماه رو به اتمام است و برای تکمیل مراحل پایانی ساختمان تحویل پیمانکار می‌شود.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم علاوه بر اینکه کار ساختمانی سرعت گرفت تامین منابع پروژه تا انتهای کار با قوت انجام شد و مطمئن هستیم که این طرح در زمان بندی برنامه ریزی شده خود پیش خواهد رفت.

رجحانی گفت: ۳۵۰ تخت این طرح در زمان بندی قبلی قرار بود برای شهریور ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد، اما با تغییرات حاصل شده و با استقرار دولت جدید پیش بینی می‌شود برای پایان ۱۴۰۴ شاهد بهره برداری باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: قزوین در حوزه زیرساخت‌های درمانی از مشکلات و کمبود‌های زیادی رنج می‌برد که با تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بخش زیادی از این معضلات رفع می‌شود، چرا که با ساخت این مرکز درمانی، سرانه تخت بیمارستانی از ۱.۳ تخت به ازای هر یک هزار نفر به ۲ تخت افزایش خواهد یافت.

بیش از هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید آیت الله ابراهی رییسی به قزوین برای حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.