مدیرعامل شرکت گاز قم با اشاره به پاداش صرفه‌جویی ۷۵ درصد از مشترکان گاز قم، گفت: بیش از ۳۰۱ هزار مشترک خانگی این استان طی زمستان سال گذشته مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

مرتضی خوش‌لهجه ، با بیان اینکه مجموع پاداش‌های پرداخت شده به مشترکین طی بازه زمانی مورد اشاره در حدود ۵۷۸ میلیارد ریال است، گفت: بیشترین پاداش صرفه‌جویی پرداخت شده برای یک مشترک ۳۶ میلیون ریال بوده‌است.

 مدیرعامل شرکت گاز قم با بیان اینکه پاداش‌های در نظر گرفته شده برای مشترکین در قبوض آنها اعمال می‌شود، بیان کرد: این پاداش به مشترکینی که طی فصل سرد سال گذشته ۱۰ تا ۳۵ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده باشند، تعلق گرفته‌است.

خوش لهجه با اشاره به صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مشترکین بخش خانگی استان قم طی زمستان سال گذشته، گفت: فرهنگ غنی دینی حاکم بر قم باعث شده‌است تا مردم این استان نسبت به شعائر و دستورات دینی از جمله صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و تبذیر اهتمام لازم را داشته باشند.

خوش‌لهجه در پایان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت یک سری نکات ساده و کم‌هزینه طی ماه‌های سرد سال، دمای بهینه را حفظ کرده و علاوه بر استمرار چرخه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار، مانع از اتلاف انرژی در منازل خود شوند.

هم اینک مجموع مشترکان گاز طبیعی قم در تمامی بخش‌ها، حدود ۴۵۵ هزار و ۲۴۷ مشترک است. ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری این استان ۹۹.۵ درصد و در مناطق روستایی ۹۹.۳ درصد است.

مجموع مشترکان گاز طبیعی استان قم در تمامی بخش‌ها، حدود ۴۵۵ هزار و ۲۴۷ مشترک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار