معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد احتمالی حزب دموکرات دیدگاه ترامپ درباره آینده آمریکا را به باد انتقاد گرفت.

کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، از دیدگاه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری خواه برای آمریکا انتقاد کرد و گفت که هدف او این است که آمریکا را «به عقب برگرداند به زمانی که بسیاری از مردم از «آزادی‌ها و حقوق کامل» برخوردار بودند؛ آزادی‌هایی که بیشتر به تشدید خشونت در آمریکا دامن می‌زند.

هریس در صحبت با کارکنان ستاد انتخاباتی خود در ویلمینگتون، ایالت دلاور، تجربه خود به عنوان دادستان را برجسته کرد و به سابقه خود در برخورد با جنایتکاران مختلف اشاره کرد. او با اشاره به ۳۴ مورد خلافکاری ترامپ که در دادگاه نیویورک بررسی شد، گفت: «من هر نوع عامل جنایتی را دیده ام» و افزود: «من نوع دونالد ترامپ را می‌شناسم».

هریس: ما برنده می‌شویم

کامالا هریس در ادامه در مورد برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری آینده صحبت کرد. او بر اهمیت ارتباط با رای دهندگان در ۱۰۶ روز آینده تأکید کرد و تعهد خود را به مردم آمریکا اعلام کرد.

هریس با ابراز اطمینان از موفقیت کمپین خود گفت: «ما پیروز می‌شویم.» او همچنین اعلام کرد که جین اومالی دیلون، که مسئول ستاد انتخاباتی بایدن، کمپین او را نیز مدیریت خواهد کرد.

یکشنبه گذشته، جو بایدن از رقابت‌های انتخاباتی خارج شد و اعلام کرد تمرکز خود را بر نامزدی هریس برای حزب دموکرات معطوف می‌کند. اگرچه بایدن از هریس حمایت کرد، اما او هنوز باید روند رسمی نامزدی را طی کند و نمایندگان کافی را برای انتخاب رسمی نامزد دموکرات‌ها به دست آورد.

اگر هریس نامزد دموکرات‌ها شود، قرار است در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر با ترامپ روبرو شود. کمیته ملی دموکرات (DNC) قصد دارد یک فراخوان مجازی برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری حزب خود قبل از ۷ اوت برگزار کند. روند نامزدی، بسته به تعداد نامزدها، بین ۱ تا ۷ اوت، قبل از کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که در ۱۹ اوت آغاز می‌شود، تکمیل خواهد شد.

هریس از حمایت بیش از ۱۹۷۶ نماینده دموکرات برخوردار است که بر اساس نظرسنجی نمایندگان انجام شده توسط آسوشیتدپرس، برای نامزدی احتمالی حزب او کافی است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار