فروش برخی از محصولات گروه خودروسازی سایپا از فردا چهارشنبه ۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد فروش برخی از محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده را از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه سوم مرداد ماه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا تا زمان تكمیل ظرفیت آغاز کند.

متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کنند. 

ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس فوق الذكر امكان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌های اینترنتی، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
چه فایده ،پول مردم را بلاک میکنند و مردم آزاری ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
یک نفر نیست در مورد خودرو‌سازان حرف راست بزنه بابا جان در تورم سال 96 به بعد حتی یک یخچال فروش هم بیشتر سرمایه اش را از دست داد چون هر روز که می فروخت" می رفت گران  جایگزین می کرد 3 یخچالش به یک یخچال تبدیل می شد" در تورم 96 به بعد، خودرو سازان بیشتر سرمایشون را از دست داده اند مخصوصاً قیمت های دستوری دولت سیزدهم باعث شد زیان آنها از 79 هزار میلیارد تومان به 467 هزار میلیارد تومان برسه هیچ کسی  این مورد حرف نمی زنه مثل این که" همه دشمن تولید داخل شده اند" از کارخانه ای که زیان تولید می کنه انتظار کیفیت نداشته باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
واردات ماشین خارجی رو آزاد کنند (اجازه واردات به خودروسازهای داخلی داده نشه). بعد قیمت گذاریشون رو بدن دست خودشون. کسی بابت این موضوع اعتراض نمی کنه.
تا زمانیکه رقیب نداشته باشن، منطقی نیست هزینه خودرو رو خودشون تعیین کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
شما ناراضی ملت هم که ناراضی چه کاریه آخه واردات آزاد کنن تا حداقل ملت هم طعم خودرو با کیفیت و راحت و ایمن رو بچشه. چرا وقتی با 700 تومن میشه BMW سوار شد بریم تو صف ارابه های مرگ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
خیلی جالبه، فردا قراره ثبت نام رو شروع کنند ولی هنوز نوع خودرو تا روز قبلش برای من مصرف کننده مشخص نیست!!! لابد برای خودشون کنار گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
۲۰درصدش رو بین متقاضی ها و بقیه بین خودشان و مافیا بصورت عادلانه پخش میکنند. چون من خودم شاهدم که اکثر خودروها بجای مصرف کننده واقعی از بازار آزاد که توسط خواص کنترل میشود سر درمی آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
مافیا خود دولته که داره از جیب سهامداران به برخی نورچشم ها به قیمت دولتی خودرو میده و اونها هم زحمت می کشند دوبرابر قیمت بیرون می فروشند.
Iran (Islamic Republic of)
مریم اکبری
۰۹:۳۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
چراآدرس رانگذاشنه اید؟
لینک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
لطفا نخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
کدوم آدرس؟؟؟
آخرین اخبار