عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده و پاسخ یمن گفت که روز‌های آینده آبستن غافلگیری خواهد بود.

علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده و پاسخ نیرو‌های یمنی به این حمله گفت که روز‌های آینده آبستن شگفتی و غافلگیری خواهد بود.

به گزارش بامداد سه‌شنبه خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، القحوم به این خبرگزاری افزود: پاسخ ما به حملات رژیم صهیونیستی که عصر شنبه شهر الحدیده را هدف قرار داد، به تعویق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه روز‌های آینده پر از شگفتی و آبستن غافلگیری خواهد بود، گفت: بانک اهداف در جغرافیای فلسطین اشغالی گسترده و جامع خواهد بود و یمن بزرگ، دست بالا و توانایی تغییر موازنه قوا و دستیابی به پیروزی را دارد.

پیش‌تر عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله در اظهاراتی گفته بود که تجاوز به یمن، برای دشمن هیچ نفعی نخواهد داشت و باعث بازدارندگی برای آن نخواهد شد و نیز از ادامه مرحله پنجم عملیات ما در حمایت از غزه، جلوگیری نخواهد کرد.

الحوثی افزود: حدود ۲۷۰ هزار بار بمباران یمن توسط آمریکا و عربستان از ۹ سال گذشته تاکنون نتوانسته است کشور ما را تحت تأثیر قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به کشور‌های همپیمان رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که ورود رژیم اسرائیل به رویارویی با یمن، نشان دهنده شکست مزدوران در اجرای مأموریتشان است.

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به اینکه در حال حاضر توانایی‌های نظامی یمن در بالاترین سطح قرار دارد به ملت این کشور اطمینان داد که مرحله آینده رویارویی مانند مراحل ابتدایی آن نخواهد بود، بلکه ضربات ما بزرگتر خواهد بود و در آینده عملیات گسترده‌ای را در عمق سرزمین‌های اشغالی انجام خواهیم داد و عملیات مشترک با محور مقاومت باعث به لرزه افتادن رژیم اشغالگر خواهد شد.

هواپیما‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
درود بر ملت شجاع یمن درود به غیرت و مردانگی شما با تمام توان از شما حمایت میکنیم به زودی زود به یاری خدا شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود و این پیروزی را جشن خواهیم گرفت
آخرین اخبار