مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با حضور در فرمانداری زرند با سیدرضا حسینی نژاد فرماندار دیدار کردند.

محمود شیخ‌شعاعی مدیر کل تامین اجتماعی استان به همراه رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان و روسای ادارت حراست و روابط عمومی این اداره‌کل با حضور در فرمانداری با سیدرضا حسینی نژاد فرماندار دیدار کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان زرند سازمان تامین اجتماعی را از نهاد‌هایی دانست که خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌دهند و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به تشویق کارفرمایان به بیمه کارگران خود بیان کرد: مسئولان سازمان تامین‌اجتماعی فرهنگ بیمه را در بین مردم ترویج دهند و خدمات قابل ارائه را برای مردم بازگو نمایند تا علاوه بر بیمه شدگان اجباری، سایر افراد با بیمه نمودن اختیاری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریالی تعهدات بلند و کوتاه مدت این سازمان در این شهرستان خبر داد و گفت : پوشش بیمه‌ای در این شهرستان ۶۸٪ و از ۳۷۰۰ کارگاه فعال، بیش از ۲۷۰۰ کارگاه از یارانه دولت در پرداخت حق بیمه بهرمند می‌شوند.

در پایان مدیرکل تامین‌اجتماعی استان از فرماندار شهرستان زرند به پاس همراهی ایشان در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار