معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و بازرسی از انبار‌های نگهداری مواد غذایی خبر داد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از گشت مشترک با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و بازرسی از انبار‌های نگهداری مواد غذایی در سطح شهرستان جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: در گشت مشترک بازرسان معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از عمده فروشی‌ها و انبار‌های نگهداری کالا بویژه انبار‌های مواد غذایی بازدید شد.

وی با بیان اینکه در این بازرسی بازرسان و کارشناسان بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، تخلف صنفی و تعزیراتی مشاهده نکردند، افزود: در بازرسی انجام شده تذکرات لازم توسط بازرسان و کارشناسان در خصوص نگهداری موادخوراکی و مجزا بودن انبار‌های نگهداری موادخوراکی از سایر انبار‌ها و کالا‌های غیرخوراکی ارائه شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار