فرمانده کل انتظامی کشور از تلاش مضاعف برای ارائه بهترین خدمات به پیشکسوتان فراجا خبر داد.

سردار احمدرضا رادان در نشست صمیمی با پیشکسوتان ژاندارمری که در سالن همایش‌های نورالرضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا به اساتید و پیشکسوتان و رفقای قدیمی و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که میراث‌داران نظم و آرامش و امنیت برای مردم هستید عرض سلام و ادب و خدا قوت دارم.

وی افزود: ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم اسم، رسم و نسب همه ما با این خاندان گره خورده باشد.

سردار رادان ادامه داد: شما پیشکسوتان ژاندارمری در دوران سختی انجام وظیفه کردید که قطعاً اجر و ثواب مضاعفی خواهید داشت و عشق به خدمت، شما را در انجام وظیفه‌ای که داشتید موفق کرد.

وی ادامه داد: خدمت در ژاندارمری در شرایط سخت و بحرانی بود و حتماً این سختی‌ها شما را تبدیل به مرد میدان کرد؛ همانگونه که شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در صحنه‌های سخت عملیاتی در سوریه و عراق تبدیل به مرد میدان شد.

سردار رادان در ادامه به بیان چند خاطره از شهدایی همچون شهید آریافر و شهید خرم رودی پرداخت و اظهار داشت: اخلاص، دقیق بودن و لحظه‌ای عمل کردن، اقتدار، مهربانی و با فکر و صبوری در کار‌ها عمل کردن از جمله شاخص‌های این عزیزان بود که توفیق حضور در کنار آنها را داشتم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در بخش‌هایی که مسئولیت داشته‌ام به کار گرفته‌ام تا خدمات درخور و شأن شما پیشکسوتان ارائه شود، اظهار داشت: میز خدمت در همه مراکز خدماتی فراجا به پیشکسوتان راه اندازی و سهولت ورود به مراکز انتظامی و ارائه خدمت انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه در مجموعه انتظامی منت‌دار پیشکسوتان برای ارائه خدمات به آنها هستیم، گفت: از همه عزیزان پیشکسوت دعوت می‌شود تا برای حضور در مرز‌های مختلف کشور و یادآوری خاطرات خود و نیز ارائه راهنمایی به مرزبانان حضور پیدا کنید و در این جا به یکایک شما پیشکسوتان سر تعظیم فرود می‌آورم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار