شهردار قم گفت: در طراحی و معماری پروژه‌های اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، باید دو موضوع دین و دنیا مورد توجه قرار گرفته و معماری‌ها علاوه بر زیبایی بصری، ماهیت معنوی و دینی هم داشته باشند.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد امروز در جلسه شورای عالی سرمایه‌گذاری که در ساختمان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به اهمیت پروژه بسط شرقی حرم مطهر که از سال گذشته وارد فرایند اجرایی شده است، گفت: انتظار ما این است که پروژه محکم پیش رفته و با جدیت ویژه پیگیری شود.

شهردار قم افزود: طراحی این پروژه باید با دقت صورت گیرد و تمام موارد در استفاده شهروندان و زائران از این پروژه مد نظر قرار گیرد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت طراحی پروژه‌ها در اطراف حرم مطهر اضافه کرد: در این پروژه‌ها باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و تعادل را رعایت کنیم.

شهردار قم تاکید کرد: در پروژه‌ها باید تلفیق دین و دنیا مد نظر باشد؛ از طرفی اینجا قم است باید تلفیقی از این دو در تمام این اضلاع دیده شود.

او ادامه داد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری باید تمام مقدمات برای اجرای پروژه را فراهم کرده و به صورت دقیق بر فرایند اجرایی نظارت کند.

شهردار قم گفت: گزارش عامل چهارم در این پروژه باید هر هفته آماده شده و به جلسات پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرداری قم اعلام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار