شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی و دیگر مشکلات این مدارس سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

به گفته شهروند خبرنگار ما شهریه مدارس غیرانتفاعی برای سال تحصیلی جدید به نسبت سال گذشته افزایش بیشتری داشته است و هزینه فوق برنامه‌ها به صورت اختیاری و جداگانه پرداخت می‌شد، اما اکنون تجمیع شده است و پرداخت هزینه آن اجباری است این موضوع موجب شده تا بسیاری از والدین و دانش آموزان با مشکل پرداخت شهریه مواجه شوند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی به این موضوع را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام؛  شهریه مصوب مدرسه غیرانتفاعی فرزند من نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد و شهریه فوق برنامه پس از تجمیع "درسی، مکمل، تابستانی" در سال جدید ۴۹ درصد افزایش داشته است. لازم بذکر است که در سال گذشته، فوق برنامه‌ها به تفکیک و اختیاری بود و معمولا خانواده‌ها فقط فوق برنامه درسی را پرداخت می‌کردند، اما در سال جدید تجمیع شده اند. حال، خانواده‌ای که حقوق سالیانه اش توسط وزارت کار ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده، سوال می‌کند که چگونه مجوز افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی را به وزارت آموزش و پرورش داده شده است؟ برای نمونه به پیوست قیمت‌ها از سایت مشارکت‌ها استخراج شده است.  لطفا منتشر و پیگیری کنید؛  با تشکر فراوان.


لیست پرداخت شهریه مدارس

شهریه مدارس غیرانتفاعی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳
سلام برخی از آموزگاران بازنشسته اول مهر ۱۴۰۰ از رتبه بندی برخوردار شد ند ولی احکام رتبه آنان درسامانه بازنشستگی درج نگردیده است لطفا دراین خصوص پی گیری شود
آخرین اخبار