مدیر تعاون روستایی استان مازندران از خرید تضمینی مباشرتی و توافقی بیش از ۳۲ هزار تن محصول کشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی از کشاورزان استان خبر داد.

احمد علی ایمانی مدیر تعاون روستایی استان مازندران گفت: با آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی تاکنون، سازمان تعاون روستایی استان بیش از ۳۲ هزار تن از محصولات استراتژیک از جمله کلزا، برنج، جو و گندم را به صورت خرید تضمینی مباشرتی و توافقی از کشاورزان استان خریداری کرد.

او افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۳۰ تن کلزا، ۷ هزار و ۶۵۰ تن گندم و ۱۷۵ تن برنج به صورت خرید توافقی و ۲۱ هزار و ۳۴۵ تن گندم به صورت تضمینی مباشرتی از کشاورزان استان مازندران خریداری شد که نشان از پیشرفت قابل توجه در فرآیند خرید محصولات کشاورزی است.

ایمانی گفت: خرید ۵۰۳ کیلوگرم پیله کرم ابریشم بصورت توافقی و ۲۴۴ تن چای بصورت تضمینی مباشرتی از دیگر محصولات خریداری شده این مدیریت در استان مازندران بود.

او افزود: خرید توافقی محصول توسط سازمان تعاون روستایی از مزایای فعالیت در نوغانداری است و در حال حاضر مازندران تأمین کننده بخشی از تخم نوغان و پیله‌های ابریشم کشور محسوب می‌شود.

ایمانی در پایان با بیان اینکه چین سوم برداشت برگ سبز چای نیز انجام می‌شود و خرید تضمینی مباشرتی می‌تواند کمک شایانی به کشاورزان باشد، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا پایان فصل برداشت به ادامه عملیات خرید محصولات کشاورزی با ارائه حمایت‌های لازم به کشاورزان بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار