فرماندار شهرستان سرعین گفت: با راه‌اندازی طرح‌های جدید گردشگری زنجیره توسعه این بخش در حال تکمیل و نهایی شدن است.

باقر باقرزاده در بازدید از منطقه گردشگری دربند سرعین گفت: با راه‌اندازی مجموعه گردشگری دربند سرعین رویکرد اصلی بر افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در این شهر است تا این مدت اقامت به بالاتر از ۲.۵ روز برسد.
فرماندار شهرستان سرعین افزود: در همین زمینه تنوع جاذبه‌های گردشگری و ایجاد مراکز تفریحی جدید جزو برنامه‌های اصلی بوده که با همکاری بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا این بستر و ظرفیت را فراهم کنیم.
او احداث پیست اوجور و موج‌های آبی را در در راستای توسعه زنجیره گردشگری اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذار منطقه نمونه گردشگری در بند سرعین در کمتر از یک سال این طرح را آماده بهره‌برداری کرده تا در فصل گردشگری شاهد حضور مسافران و گردشگران در این منطقه باشیم.
مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین نیز در این بازدید افزود: سازه منحصربفرد پل سه طبقه‌ای ورگه سران سرعین تکمیل و آماده افتتاح شده است.
حسین عباسی نیا اظهار کرد: این سازه‌ها با تمام پیچیدگی و کار سنگین توسط مهندسان و کارشناسان در مدت یک سال اجرایی و آماده بهره‌برداری شده است.
او بیان کرد: سازه پل معلق سرعین برای اولین بار در کشور با طرحی زیبا و مقاوم اجرایی و عملیاتی شده که با افتتاح آن در فصل گردشگری آماده میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین خواهیم بود.
عباسی نیا ادامه داد: در کنار آب‌های گرم و شفابخش، طبیعت بکر و آب، هوای خنک و همچنین جاذبه‌های تاریخی، پیست اسکی دامنه‌های سبلان وجود سازه هیجانی پل معلق زنجیره گردشگری سرعین را توسعه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.