معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۵۲۰ دانشجوی استعداد درخشان به صورت استاد محور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش شده‌اند.  

روح الله رازینی معاون آموزشی وزارت علوم در اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور گفت: تقویت نقش آموزش در بهبود الگوی حکمرانی و بهره روی، حمایت از نخبگان،  نیاز محوری و تقاضا محوری همچنین ارتقای مهارت افزایی و اشتغال پذیری از جمله اقدامات انجام شده در وزارت علوم است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۱۵ پرونده در سال گذشته در حوزه سرآمدان آموزشی ارزشیابی شده است.برنامه ریزی برای اختصاص گرنت و فعالین های پژوهشی انجام شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی تصویب شده است. در این دوره دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشگاه ملی مهارت تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: در این دوره بیش از پنج هزار نفر در ۱۳۰۹ رشته بورس شده اند. در سال گذشته ، ۵۲۰ دانشجوی استعداد درخشان به صورت استاد محور در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش شده اند. 

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: در این دوره ۱۱۵ رشته محل به صورت مشترک با دانشگاه فرهنگیان با حضور ۲۰۰۰ دانشجو پذیرش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار