رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان : طرح آرامش در شهر در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر در مناطق آلوده و جرم خیز استان مرکزی اجرایی می‌شود.

حسین حسینخانی، از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف جمع آوری معتادین متجاهر خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح تاکنون بسیاری از معتادان جمع آوری و به مراکز ذیصلاح سپرده شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نهمین مرحله از ابتدای سال جاری تا کنون اجرا شده است، اظهار داشت: پلیس توانمندی جمع آوری معتادین را دارد که این مهم نیازمند همدلی و همراهی دستگاه‌های متولی برای رسیدگی به این افراد بعد از جمع آوری و فراهم کردن زمینه برای بهبودی آنان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های پلیس است، اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم همچون گذشته با پلیس همکاری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

حسینخانی افزود: یکی از اقدامات تاثیر گذار و دارای اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال جاری، اجرای طرح آرامش در شهر با هدف دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر است و در راستای پاک سازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهر‌های استان، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از جمله دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر از سوی این پلیس به صورت همزمان و با جدیت و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های بالقوه موجود در حال اجراست.

وی همچنین به فعالیت باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس اشاره کرد و گفت: این باشگاه با هدف تبیین آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان در محیط مدرسه راه اندازی شده است.

حسینخانی تصریح کرد: ۱۷ میلیون دانش آموز در سطح کشور وجود دارد و بیش از ۵۰ درصد جامعه کشور با آموزش و پرورش ارتباط مستقیم دارند که ظرفیت بزرگ و یکی از مولفه‌های قدرت محسوب می‌شود، به همین جهت سرمایه‌گذاری براین بخش در دستور کار قرار گرفت، در کشوری هستیم که دشمنان زیادی داریم و باید از امروز طوری برنامه‌ریزی کنیم که از هر یک از دانش‌آموزان به عنوان یک ظرفیت بهره‌مند شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.