کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان از توزیع کارت‌های مصونیت به شماری از شخصیت‌های برگشته به کشور خبر داده است.

طبق اعلامیه ‏کمیسیون تماس با شخصیت های افغانستان و برگشت آنان به کشور، این کمیسیون اعلام کرد امروز به پسر و دختر داکتر عبدالصمد حامد معاون صدراعظم پیشین افغانستان، شماری از اعضای قطعه کی پی اف ادارۀ پیشین در ولایت خوست که در این اواخر از آمریکا برگشته اند و همچنین به شمار دیگری از شخصیت ها که از کشورهای مختلف به کشور برگشته اند، کارت مصونیت توزیع نموده است.

به گفته این کمیسیون مولوی ذاکر رئیس دارالانشاء کمیسیون متذکره ضمن خوش آمدید به آنان، گفته: " افغانستان خانه مشترک تمام افغان ها است و عزت هر افغان در وطن وی محفوظ می‌باشد."

رییس دارالانشاء این کمیسیون ضمن اشاره به اعلام عفو عمومی از سوی حکومت سرپرست نیز افزوده که هم اکنون زمینه زندگی آرام و مرفه در افغانستان فراهم شده و هیچ کسی بخاطر وظیفه قبلی اش، به تهدید مواجه نمی گردد.

از طرفی هم شخصیت های عودت کننده از کمیسیون تماس با شخصیت های افغان ابراز امتنان کرده و گفته اند که از برگشت شان به افغانستان و امنیت موجود خرسند هستند.

گفتنی است که ‏آنان امنیت سرتاسری در افغانستان را بی سابقه دانسته و افزوده اند که در حفظ و تقویت آن همه افغان‌ها مشترکا مسئولیت دارند.

این در حالی است که به اساس گفته شخصیت‌های عودت‌کننده به کشور، شمار زیادی از افغان های مقیم خارج با اطمینان حاصل نمودن از امنیت فعلی، علاقمند برگشت به کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار