مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: مقدمات آزادی ۳ مددجوی غیرعمد استان با پرداخت بدهی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فراهم شد.

محمد حسین خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در نشست جلسه هیات امناء ستاد دیه سیستان و بلوچستان که در محلدفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار گردید اظهار داشت: تعداد موجودی مددجویان جرائم غیرعمد استان از قبیل تصادفات منجر به فوت و ایراد صدمه بدنی، محکومان مالی و عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان‌های تابعه استان از اول سالجاری تاکنون ۵۰ نفر است که با توجه به فراهم شدن زمینه آزادی ۳ نفر آنان در جلسه امروز، باقی مانده زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های سیستان و بلوچستان به ۴۷ نفر کاهش می‌یابد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار داشت: بدهی این افراد بیش از ۸۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بود که شاکیان بیش از ۸۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن را بخشیدند و مبلغی در حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از طریق ستاد دیه مرکز و منابع استانی و همچنین پرداخت تسهیلات بانکی فراهم خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: با این ۳ پرونده تعداد افراد آزاد شده از اول سالجاری از سطح زندان‌های استان تاکنون به ۱۱ نفر افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: محکومان مهریه و بعد از آن مددجویان مالی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب ها: ستاد دیه ، زندانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار