فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قرآن نسخه شفابخش و هدایت است که به نوعی می‌تواند مسیر تعالی و کمال را به ما نشان دهد.

سردار سید محمود میرفیضی گفت: راه رستگاری و پیشگیری از گمراهی تمسک به قرآن و ولایت است، قرآن نسخه شفابخش و هدایت است که به نوعی می‌تواند مسیر تعالی و کمال را به ما نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه قرآن کتاب انسان ساز است و همه پیامبران و ائمه مبنای رفتار و حرکت آن‌ها بر اساس قرآن است، تصریح کرد: ترویج و تاکید بر قرآن در انتظامی کشور یکی از موضوعات اساسی و ضروری است و به نوعی نگاه‌هایی که پلیس در حوزه اقدامات دارد برگرفته از معیار‌های قرآن است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: مهم‌ترین شاخص پلیس مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی با قرآن، احکام قرآن و دین است.

 وی با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا (مدظله العالی) در خصوص تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن در سطح کشور، گفت: در سازمان فراجا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته که الحمدالله در این چند سال اخیر شتاب بیشتری نسبت به گذشته در حوزه توجه به قرآن در کارکنان و خانواده‌های آنان شده است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه برای مصونیت در حوزه کار، خانواده و جامعه باید به قرآن تمسک کنیم، تصریح کرد: باید در ترویج آموزش، حفظ و عمل به قرآن و آن‌چه که در این کتاب مقدس توجه شده را ملاک عمل خودمان قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سطح کشور و استان خوزستان در حوزه قرآن یک سند افتخار می‌باشد، گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود یک نهضت قرآنی را با سرعت بیشتری در سطح فراجا راه اندازی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.