اردوی آموزشی چهار روزه طرح استعدادیابی بچه‌های مسجدی با عنوان مهنا به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در اردوگاه ملاصدرا قم آغاز بکار کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی آموزشی مهنا گفت: رویداد استعدادیابی قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی موج هنر ناب انقلاب (مهنا) به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، قرارگاه شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، موسسه حکمت و تمدن و با همکاری انجمن ها، مراکز و موسسات فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد استان قم ادامه داد: این طرح با هدف کشف و معرفی استعداد‌های جدید در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، تقویت استعداد‌ها و آموزش‌های کاربردی جهت بهره گیری از آنان در کلاس‌های کانون در آینده نزدیک به عنوان مربی و بهبود کیفیت آثار فرهنگی، هنری، سینمایی و رسانه‌ای نوجوانان در ۶ رشته قرآنی، فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای و صنایع دستی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه مراحل ثبت نام و مصاحبه به همت ستاد کانون‌های مساجد انجام شده است گفت: بر اساس این طرح مقرر شد سی و شش ساعت آموزش و سی و شش ساعت برنامه جنبی برای منتخبین طرح که حدود چهارصد و پنجاه نفر می‌شوند برگزار کنیم.

حیدری با بیان اینکه بخشی از آن ۳۶ ساعت آموزشی با حضور اساتید شاخص و مطرح تا امروز برگزار شده است گفت: بخشی دیگر به صورت اردویی و کارگاهی از امروز در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرا در کهک برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار