نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: ماموریت کنگره شهدا، حفظ آثار و زندگی شهداست بنابراین باید رابطه کاملی بین تمام دستگاه‌های دخیل در این کنگره و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برقرار باشد.

 آیت الله حسینی همدانی در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدای استان البرز گفت: باید با توجه به ضرورت‌ها و امکانات مادی و معنوی موجود چند کتاب مهم و مرجع درباره شهدای استان البرز و نقش استان در انقلاب و جنگ تحمیلی تدوین و چاپ شوند.
او تصریح کرد: امروز برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان نیازمند کامل کردن طرح زیارت مجازی شهدا هستیم و باید برنامه ریزی لازم برای طراحی دقیق و کامل این نرم افزار انجام شود، باید در زمینه طراحی کتب دفاع مقدس و انقلاب، کم کاری‌های گذشته را جبران کنیم و کار‌های با کیفیت آماده و چاپ کنیم. در این زمینه باید برای کودکان و نوجوانان هم کار‌های با کیفیت انجام دهیم.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: کار دشمن تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن نسل کودک و نوجوان است بنابراین ما باید این نسل را با دفاع مقدس به عنوان گنجینه انقلاب اسلامی آشنا کنیم، در زمینه آشنایی نسل کودک و نوجوان با شهدای استان نیازمند کتاب‌های متناسب علاقه این نسل تهیه کنیم و حتی به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهیم.

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.