معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: تمام رویداد‌ها و حمایت‌های معاونت علمی با توجه به حوزه فعالیت شرکت‌ها از طریق سامانه یا اپلیکشن برای آنها ارسال خواهد شد.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد: چیزی‌ که از روز اول در معاونت علمی دنبال می‌کردم این بود که عدالت دسترسی به حمایت‌ها، تسهیلات و فراخوا‌ن‌ها برای همه شرکت‌های دانش بنیان در همه نقاط کشور وجود داشته باشد و در این ۲۰ ماه خیلی این موضوع را پیگیری‌ کردم.

او ادامه داد: بخاطر رشد سریعی که معاونت علمی داشت، سامانه‌های متعددی در معاونت علمی داشتیم که هر کدام به فعالیت خود می‌پرداخت؛ اکنون قریب به یک سال است که زحمت ویژه‌ای در این راستا اتفاق افتاده تا معاونت علمی یک سامانه یکپارچه داشته باشد و بتواند به همه شرکت‌های دانش بنیان به صورت عادلانه و یکسان در بستر اپلیکیشن موبایلی یا سامانه، همه خدمات را ارائه دهد.

دهقانی با اشاره به نام نویان که برای این سامانه جامع انتخاب شده و برگرفته از دو واژه نوآوری و دانش بنیان است، اعلام کرد: شمارش معکوس راه اندازی سامانه در مرورگر دیده می‌شود و این سامانه ۱۴ روز دیگر رونمایی خواهد شد.

او گفت: این سامانه بیش از ۱۲۰ عنوان و خدمت خواهد داشت که در اختیار همه شرکت‌ها قرار خواهد گرفت. تمام حمایت‌ها، فراخوان‌ها و تسهیلات، نمایشگاه‌ها و پژوهش‌ها به صورت اعلان برای شرکت‌ها با توجه به حوزه فعالیتشان ارسال خواهد شد تا همه از این رویداد‌ها آگاه باشند و بتوانند مسیر کار خود در معاونت علمی را کاملا پیگیری کنند که کار در چه مرحله‌ای است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد: امیدوارم تا ۱۴ روز آینده این سامانه به خوبی راه اندازی و ابزاری جهت گسترش عدالت برای بهره‌مندی‌همه دانش بنیان‌های کشور و از امکانات آن حمایت شود چرا که خیلی از شرکت‌ها به دلیل مشغله و نداشتن ارتباط مستقیم و عدم اطلاع نمی‌توانند از این حمایت‌ها استفاده کنند. این یک گام مثبت برای پیگیری مسائل و حمایت‌ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار