نمایشگاه آثار جمعی از هنرمندان و هنرجویان هنر‌های تجسمی چهارمحال و بختیاری با عنوان پیله تا پرواز در نگارخانه شهید شهرانی گشایش یافت.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه هنر‌های تجسمی پیله تا پرواز حاصل تلاش نزدیک به ۳۰ نفر از استادان و هنرجویان آموزشگاه نگارا است که برای خلق آنها چهار ماه زمان صرف شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوی نقاشی و خط که با استفاده از سیاه‌قلم، مداد رنگ، آبرنگ، طراحی و ترکیب خط گونیک و کاپرپلیت آماده شده است در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

فرجی با بیان اینکه این آثار نمایشی پیش از این در نمایشگاه گروهی دیگری با همین عنوان در اتاق آیینه شهرکرد به نمایش درآمده است، اضافه کرد: زهرا حمزه ئی، محسن حمزه ئی، کیهان یوسفی، صبا صفی، زهرا نظری، نوشین صانعی، لیدا پودش، مرضیه مهجوریان، بهناز خسروانی، ملیحه شاهسون، سحر فیاضی، کسری اکبری، ستایش عباسی، آمنه رحیمی، یگانه طاهریان، آیناز عبدالله زاده، آذر اسماعیلی، پوران جهانبازی، الیانا رنجبر، روژان محمودی، پارمین امامی، مهدیه رضایی و زهرا دهقانی از جمله هنرمندانی هستند که آثار آنان در نمایشگاه پیله تا پرواز به نمایش گذاشته شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: رهاک هرمزیان، روشا فتحی، تیارا سلطانی، روژان هرمزیان، ارغوان مجیدی و النا بت‌شکن هم از هنرآموختگان کودک و نوجوانی به شمار می‌روند که با خلق اثر زیر نظر زهرا نظری توانسته‌اند تجربه حضور در نمایشگاه را به دست آورند.

فرجی ادامه داد: نمایشگاه هنر‌های تجسمی پیله تا پرواز تا روز دوشنبه یکم مرداد و در ساعات اداری در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.