فرماندار مهران با اشاره به تردد روان در پایانه مرزی شهید سلیمانی گفت: از ابتدای محرم تاکنون حدود ۲۸۰ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد داشته‌اند.

شفیعی گفت: از ساعت ۲۴ شب گذشته تا کنون حدود پنج هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، تردد در مرز مهران عادی و روان است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اتوبوس به تعداد کافی برای جابجایی زوار در مرز مهران وجود دارد.

فرماندار مهران با قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مرزبانی، انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای ایجاد تسهیلات مناسب برای تردد زوار در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: همه زیرساخت‌های مرز مهران در حال آماده شدن برای استقبال از زوار اربعین حسینی است.

وی با اشاره به راه اندازی پارکینگ ۱۰ هزار خودرویی قبل از میدان اربعین و در نزدیکی پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: از همه زوار و مسافرانی که با خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود که از پارک خودرو در حاشیه راه‌های منتهی به مرز خودداری و از پارکینگ برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش و توان همه دست اندرکاران و مسئولان استان در راستای برگزاری اربعینی باشکوه در سال جاری پای کار است.

برچسب ها: مرز مهران ، محرم ۱۴۰۳
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.