پزشک سابق کاخ سفید درخصوص سوء قصد به ترامپ گفت که جای زخم گلوله با عرض دو سانتی متر بر روی گوش او مانده است.

رونی جکسون، پزشک سابق دونالد ترامپ گفت که گلوله‌ای که هفته گذشته به نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در جریان سوء قصد به او اصابت کرد، زخمی به پهنای دو سانتی متر در گوش وی ایجاد کرده است.

براساس گزارش النشره، جکسون که گفته بود در غروب سوءقصد برای دیدن ترامپ به نیوجرسی سفر کرده است، می‌گوید که از آن زمان تاکنون مشغول درمان گوش او بوده است. او در همین راستا افزود: گلوله با فاصله‌ای کمتر از یک چهارم اینچ (نیم سانتی‌متر) از سرش رد شد و به قسمت بالای گوش راستش اصابت کرد.

این پزشک آمریکایی ادامه داد: مسیر گلوله منتهی به زخمی به عرض دو سانتی متر می‌شد که تا قسمت غضروفی گوش امتداد می‌یافت، ابتدا خونریزی قابل توجهی داشت و به دنبال آن تورم محسوسی در کل گوش فوقانی ایجاد شد.

جکسون توضیح داد که هنوز مقداری خونریزی وجود دارد که نیاز به بانداژ دارد، اما با توجه به ماهیت گسترده و کند خود زخم، نیازی به بخیه نیست. 

ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی‌ خود در پنسیلوانیا در حالی که پشت تریبون در حال سخنرانی بود، با یک سلاح نیمه‌خودکار هدف قرار گرفت اما چرخش ناگهانی، او را از مرگ حتمی نجات داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۱ تير ۱۴۰۳
خلاصه اسمی برا پیرمرد ترامپ درست کرد

ترامپ یک گوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۱ تير ۱۴۰۳
لعنت بر قاتل سردار شهیدمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۳۱ تير ۱۴۰۳
کاش 2 سانت اونورتر خورده بود خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۱ تير ۱۴۰۳
میگن خطر از بیخ گوشش رد شد آ...
واقعا باید به دقت و جسارت تیرانداز اصلی به ترامپ احسنت گفت و بهش جایزه داد ...تو اون شلوغی با اعتماد به نفس تونست دقیقا فقط لاله گوش رو بزنه...( یعنی ترامپ تو اون لحظه در هماهنگی با تیرانداز اصلی چند ثانیه بی حرکت قرار گرفته بود؟)...بیچاره اون جون ۲۰ ساله آلت دست که اختمالا بیخبر وارد بازی ش کرده بودند!!
آخرین اخبار