پنجاه و چهار گروه راهداری در استان مرکزی به مسافران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آمادگی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: اقداماتی از جمله نگهداری راه‌ها، بالابردن سطح ایمنی راه‌ها، بازدید از مجتمع‌های بین‌راهی، جابجایی زوار اربعین و سایر خدمات انجام می‌شود.

جهانی افزود: ۴۰ طرح فعال در سطح راه‌ها با هدف خدمات‌رسانی به زوار اربعین درنظر گرفته شده و باتوجه به اینکه استان مرکزی یکی از استان‌های کریدور کشور در راستای جابجایی زوار اربعین است ناوگان عمومی استان با استفاده از تمام ظرفیت حمل و نقل آمادگی کامل دارد.

او گفت: با هدف تشدید نظارت‌ها در راه‌ها و پایانه‌های مسافری اقداماتی از جمله نظارت بر فروش بلیط و جابجایی‌ها انجام می‌شود و باتوجه به اینکه استان مرکزی معین استان ایلام است در راستای استقرار نیرو‌ها در پایانه مرزی ایلام و پایانه برکت حضور فعالی دارد.

جهانی با بیان اینکه پویش "راه نجات" برای تقویت فرهنگسازی اربعین و کاهش تلفات جاده‌ای اجرا می‌شود، ابراز داشت: ۵۴ اکیپ به صورت شبانه‌روزی در همه محور‌های مواصلاتی استان حضور دارند. همچنین برای بازگشت از پایانه مرزی مهران تعداد ۷۰ نفر از نیرو‌ها به صورت شبانه‌روزی برای نظارت بر حمل و نقل حضور دارند. 

مردم می‌توانند از طریق شماره ۱۴۱ و ارتباط با مراکز مدیریت راه‌ها درباره اخبار راه‌ها و تردد در جاده‌های استان اطلاع کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۱ تير ۱۴۰۳
تعریض پل روستای رباط میل در مسیر جاده اراک ملایر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۳۱ تير ۱۴۰۳
احداث راه آهن ملایر همدان